Jaha, då kör vi igen då. Helt kravlöst.

Hello!

Det var ju trots allt några som gärna läser min lilla blogg.
So here we go igen :)
Nu får det bära eller brista.

Påsken har varit jättebra. Fest med vännerna i fredags. Knytis
och så. Jag blev verkligen på lyset, och det tidigt. Herreguuud.
Eh.

på lördag turnerade vi runt mellan det Ljungqvist-Janssonska hushållet
och det Anderssonska. Mat och så. Vädret har ju varit fantastiskt!

Det var riktigt skönt att komma hem till lägenheten och till sig själv igår
kan jag meddela. Slappade mest och tittade på Taken, en helt OK film :)
Just ja, vi tog en sväng till BK också. Gissa vems val?

Idag har vi hunnit med en väldigt trevlig sak som än så länge är lite småhemlig :)
Senare ska vi till farmor och äta påskmat. Vi kommer rulla därifrån, det gör vi alltid!

Jaha, nu var man alltså igång igen.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu blir jag nyfiken ju:)))

2009-04-14 @ 15:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback