Ta upp bloggandet igen?

Mina kompisar har, sedan mitt senaste inlägg den 19:e december förra året,
lämnat småpikar här och där om mitt uteblivna bloggande. Inte för att jag tror
att de saknar mina innehållsrika inlägg, för några sådana har i ärlighetens namn
aldrig funnits på min blogg. Nej, jag tror att det snarare blivit något som närmast
kan likas vid en sport: "Har Anna skrivit något än", för att senare besvara deras
egen fråga med "Nähä". Inte mer med det lixom. Rubriken, "Härligt med fredag igen",
är de nu så uttråkade med att de sedan länge släppt den där sporten jag berättade
om förut och nu endast räknar in Cissi som bloggaren i gänget.

Ska jag låta det förbli så eller ska jag göra ett nytt tappert försök?
Eller är det så att jag faktiskt inte inbillar mig, att mina fingarar faktiskt avger ett
tomt, ensamt eko då de snuddar vid tangenterna?
För det är väl ändå ingen jävel som fortfarande läser min blogg?

/Anna

Kommentarer
Postat av: Elin [ d i zz y l i c i o u s . b l o g g . se ]

Johoooo då! Jag är här minsann! :)

Postat av: CiiLiiA

Du har fel!!! Dina inlägg är VISST innehållsrika och jag SAKNAR dom! Ta upp bloggandet igen för bövelen. Fråga Elin om hon kan göra en ny design åt dig för den här ser lite.... tom ut :)

2009-04-09 @ 12:20:38
URL: http://ciiliia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Joho, jag tittar in lite då och då och väntar med SPÄNNING på fler inlägg :-)

2009-04-11 @ 18:40:15
Postat av: Linda

Äntligen :)))))

2009-04-12 @ 10:27:09
Postat av: Anna

Oj, fyra kommentarer! Gullungar!

Men vem är du anonyme?



2009-04-12 @ 22:46:22
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-20 @ 11:33:24
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback