Vill ju, men hittar inte motivationen...

Hej!

Fan vad dålig jag blivit på detta med att blogga. Det är som att någon sugit ut all bloggmust
ur kroppen på mig, och kvar står en förslappad kvinna med alldeles för mycket tid till övers.

Det är bra med mig, i allafall. Livet knatar på. Lite snabbare än vanligt kanske, eftersom
jag visst är färdig informationsdesigner i maj. Det är ju helt otroligt. Men förhoppningsvis
sant.

Eftersom vi inte hörts av på ett tag tänkte jag avsluta med lite bilder från året som gått.



 

Ja, 2009 har bjudit på två härliga resor till Medelhavet. I somras åkte jag, Mathias, Kajsa, Martin, mamma och pappa till underbara Nice. Vi hade en underbar vecka. Glassade i Monaco (dit man åkte för en tia. En tia lixom!) och solade på stenig strand.

I oktober bar det av igen, till Spanien med familjen Andersson istället. Otroligt avslappande att åka iväg sådär på hösten när det är som tråkigast här hemma. Kom hem uppvilad, glad och lite brun :) 

Ni får ursäkta att jag inte roterat bilderna alla gånger.

Ha det bäst nu!

Puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback