En stor kaffe tack och så är jag redo att jobba

Hejsan!

Har blivit lite smått kaffeberoende den senaste tiden. Så himla
trevligt att kickstarta jobbpasset med en stor kopp java. Java.
Jag hatar det uttrycket, ville bara slippa upprepning.

Blev extrainringd inatt. Hade hellre umgåtts med my lover men
inser att alla pengar är bra pengar, så jag bylsade på mig
tre ton kläder och pulsade till jobbet. Fick ett enormt chokladsug
när jag gick förbi Shell men stod på mig.

Hoppas på en lugn och skön natt så att jag vaknar pigg som
en nyponros i morgon bitti och kan ta mig ner på stan tillsammans
med Mathias med ett leende. Vi ska till arbetsförmedlingen där karln
ska träffa sin handledare, weey. Jag följer med som lite moraliskt stöd.

Helgen blir underbar! Jag och tjejorna ska hälsa på Johanna i Gävle.
Vi ska partaja och ha skoj heela natten lång. Woho!

Godnatt alla lusläsare (ironi!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback